środa, 29 stycznia 2014

Spójrz, jak architekci wnętrz urządzają kuchnię!

Niedawno pomyśleliśmy, żeby wyremontować nieco kuchnię w naszym mieszkaniu, zamówić nowe meble i kafelki czy też sprzęt, ale nie mogliśmy zdecydować się w jakim stylu powinna być nasza kuchnia – ciepła i przytulna czy całkiem nowoczesna? Podczas jednego popołudnia wspólnie z ukochanym przeszukiwaliśmy interesujące nas rzeczy związane z aranżacją wnętrz i trafiliśmy na interesujące zdjęcia http://www.dmjmeble.pl/inspiracje.php. Na witrynie zobaczyłam co jest dzisiaj trendy – postawiłam na tradycjonalną kuchnię, ale dodałam parę modnych dodatków, które widziałam na stronie. Nowa aranżacja kuchni oraz nowa lodówka i zmywarka to był genialny pomysł, teraz o dużo łatwiej ją posprzątać, a ja aż rwę się do gotowania, jak nigdy.
Fotografie pochodzą z- DMJ Meble

2 komentarze:

  1. Wiadomo, że architekci to mają wyobraźnię plastyczną i znają się na rzeczy. Wiedzą, jak urządzić wnętrza zarówno ładnie jak i funkcjonalnie. Wystarczy spojrzeć choćby na takie rozwiązania projektowe https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/kuchnia .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podobają kuchnie na wymiar , nie zamawiam gotowych, bo zawsze mi coś nie pasuje. Teraz też robię remont i w w planach mam właśnie zgłosić się do jednej firmy po wymiarowe już mebelki.

    OdpowiedzUsuń